Desene Animate

duminică, 6 noiembrie 2011

Pentru ca te iubesc..

Pentru ca te iubesc
Ai aparut în zilele mele cele triste si nefericite. Ai adus cu tine acel ceva de care eu aveam nevoie ca sa ma regasesc. Ai vrut sa fi cea mai buna prietena a mea,dar nu sa putut pentru ca ceva ne strângea inimile în una singura..Era începutul unei alte vieti aparuse o scânteie de fericire în viata mea . Un glas de fericire nea cuprins atunci(Doamne ce frumos).te strângeam în brate si îti sopteam "iubirea mea esti tu”.. Mergeam mereu tinându-ne de mâna ,era un vis devenit realitate,erai în mintea mea ca o realizare.miam dat seama ca merita sa traiesti si sa lupti în viata asta ..totul se rezolva.Iubito,clipele toate sunt magice atunci când te asezi lânga mine si cu ale tale buze gingase ma saruti, soptindumi vorbe dulci de iubire.Uit trecutul,iubesc prezentul si îmi doresc viitorul.Aproape de tine.Nu cred co sa aflam vreodata ce n-ea legat,dar a fost povestea noastra,
 nimeni nu o sa stie asta..Povestea noastra doar atât...


TE IUBESC RAMONA:X

Un comentariu: