Desene Animate

duminică, 27 noiembrie 2011

IMI E DOR DE TINE TATA

IMI E DOR DE TINE TATA:((

 Se implinesc 4 luni de cand teai urcat fara sa vrei la ceruri…4 luni de cand ai devenit un inger printre ingeri…4 luni de cand ai plecat de pe pamant lasand niste suflete care te iubesc sa suspine dupa tine. Si cel care-ti simte lipsa cel mai mult sunt eu, fiul tau…mereu mi-am dorit sa fii langa mine la bine si la rau, mai ales in momentele importante din viata mea, cand orice baiat are nevoie de un tata care sa il protejeje, sa il sprijine, sa fie acolo pentru el cand isi atinge telurile. Nu mi-a fost deloc usor, dar stiu ca de fiecare data ai fost langa mine si m-ai ajutat cum ai putut de acolo si iti multumesc. Mi-e dor de tine…
 Tati imi lipsesti asa mult, as vrea sa cobori dintre stele pentru mine macar un minut sa iti revad chipul agelic. Tu mai inteles INTODEAUNA si sunt sigur ca si acum ar fi fost la fel, iar daca era vreo situatie exceptionala stiai exact ce sfaturi sa imi dai. Cat ai trait printre cei cu viata ai fost mereu  pentru mine cu o vorba buna. Nu e zi sa nu imi amintesc de tine. Si, iar privesc la poza cu noi trei, cata nostalgie, a fost facuta chiar de ultimul Craciun petrecut in prezenta ta, se citea fericirea pe chipurile noastre. Nimeni nu isi imagina ca sfarsitul tau e atat de aproape.        
Acum esti doar un inger pierdut in acel paradis imens pe care oamenii il numesc Rai ! Tie ti-e bine acolo, sunt sigura de asta, dar cu mine cum ramane ? Am si eu un suflet care striga cu disperare dupa tine, dar se pare ca nu ma auzi ! Sa tip mai tare de atat nici ca pot ! As da o zi din viata ca macar sa te pot intalni in visele mele, dar nici acolo nu vii ! Oriunde-ai fi si orice as face tu stii ca te port in gandurile mele !
        Doamne, vreau sa fiu din nou copil, atunci cand nu aveam nici o grija, vreau sa fiu o clipa din trecutul acela minunat. Imi mai doresc sa imi luminezi sufletul cu un zambet. Mi-e dor cand stateam in fata televizorului ghemuit in bratele tale puternice, ma simteam protejat. Mi-e dor sa ma tragi inca odata cu sania.Cand ma mai ducila bunici ? Da stiu...NICIODATA...ne era asa bine impreuna, eram doar noi pentru totdeauna...sau cel putin asa credeam. In prezent tot ce mi-a mai ramas este parfumul acelor amintiri de neuitat si niste fotografii vechi pe care le pastrez intr-un loc special. Sunt constient ca tu esti ingerul meu pazitor, ai grija de mine intotdeauna si mai stiu ca nu sunt perfect in ochii tai, dar nimeni nu e. Poate chiar sunt foarte aproape de imperfectiune, dar nu ma pot schimba, singura persoana care ar fi putut reusi asta m-a parasit, si stii ca ma refer la tine tati. Tot ce stiu e, ca daca tu ai fi fost langa  mine as fi fost la cel mult un centimetru distanta de perfectiune. Odata ce te-ai indepartat s-a daramat tot ce reusisei sa modelezi cu mintea ta inteleapta.
        Te voi pastra mereu in inima mea, te iubesc si te voi iubi cu fiecare zi ce trece tot mai mult, pana la cer si-napoi...stai nu, e prea putin, mai bine pana catre INFINIT.

Un comentariu: