Desene Animate

miercuri, 5 octombrie 2011

O poveste mica despre o prietenie MARE




Am fost Mereu Prieteni buni
    Chiar si atunci cand batem palma
    Sau ne dadeam pumni
    

    La bine sau la rau,mereu am fost uniti
    La o bere sau la o "Unirea" sau cand eram raniti (pentru maldyny)
    Impreuna am trecut peste greutati si mai ales
    Peste probleme cu parintii sau mari dificultati
    
    
    
    Mereu ne-am injurat
    Mereu ne-am ajutat
    Mereu ne-am fost alaturi
    Cand afara din casa am fost alungati :))

    O sa insemnati tot timpul cel mai mult pentru mine
    Indiferent cat de prosti sunteti si nu ascultati macar odata de mine 
    Tot prietenii mei ramaneti si fara voi nu am sa pot niciodata
    Prietenii mei veti fi tot timpul chiar de ma va rapii o fata 
    

    
    Nu am sa uit niciodata 
    Cat de mult m-ati ajutat
    Nu am sa uit niciodata
    Cat de mult m-ati suportat

    
    Toti prietenii pe care i-am cunoscut
    Si inca ii mai cunosc
    Cand o sa vina clipa 
    Chiar nu am sa uit cea fost

    Nu am sa va uit 
    Si sper ca nici voi sa nu ma uitati
    Cand o sa aveti nevoie de ajutor
    Sa stiti ca mai  puteti sa ma sunati

Autorii sunt:  RauK(Raul)  si  bunul sau prieten(cel mai bun defapt)  vaLy(s3aN)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu