Desene Animate

luni, 3 octombrie 2011

Vand existentza si tot cea ce insemn eu...



Sunt facut sa traiesc absent intrun prezent gri...sunt facut sa traiesc tot ce nu imi apartine...Vreau sa imi vand existenta asta nenorocita…poleita in iluzii si amintirea dea trai absent…vreau sa scap de cosmarul si amintirea dea iubi sublim si desavarsit...si amintirea dea fi iubit pe jumate..Vand existenta pe un buchet de stele nenascute…imi caut un cumparator astral la un targ de pe o galaxie indepartata unde DUMNEZEU se joaca cu suflete macinate de chin…Imi vand existenta crucificata peste lacrimi aruncate peste zambete…si peste jumatate din iubire…Vand existenta la un targ de pe o galaxie indepartata...vand bucati din univers ...caci nimeni nu ma intrebat cine mia dat dreptul de a vinde bucati din univers...sau despre cat castig cu aceasta activitate!...Pot sa vand un asteroid intreg pentru un pret moderat...Pot sa te fac posesorul primei recolte de meteoriti, a unei primaveri lunare... Vand constelatii ale cerului profund...vand stele...praf de stele...vand firmituri de speranta pura...vand amintiri deja uitate...vand lacrimi inca necurse… vand prezent,valabil doar ieri…vand povesti ce se nasc din cuvinte nerostite...vand inima plansa... vand suflet macinat de viata...vand existenta, crucificata in amarul neputiintei…vand rani discrete…si adanci...caci ma doare mult prea tare peisajul pustiu in care sunt conturat...pictat parca,fara vlaga...fara culoare...fara inceput...si parca fara sfarsit...vand promisiuni inchise...vand somnul singuratatii…si al tacerii...vand ultimul vis… care se odihneste in pace!!!...Vand tot...Imi vand existenta poleita in iluzii pe cateva monede de lumina cu care sami cumpar un loc in cimitirul sufletelor...iar restul ramas sal dau pe un mormant in coltul neantului...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu