Desene Animate

luni, 3 octombrie 2011

Inger pazitor...



Mereu miam dorit un inger pazitor...De ce trebuia sa fie un inger pazitor?...Poate pt ca vroiam pe cineva care sa aiba grija de linistea din jurul meu, de zbuciumul din sufletul meu...Sa fie furtuna si calmul dinaintea furtunii,sa fie umarul pe care sa imi pun capul si sa adorm fara griji...sa fie altfel decat noi toti...Dar nimeni nu mia spus cum arata un inger pazitor...Am crezut ca ingerii pazitori se ascund in suflete si de acolo te vegheaza...Dar din pacate, aripile tale nu ma vor ocroti niciodata...Nu imi vei veghea somnul si nici pasii ziua... Nu imi vei lumina noaptea si nu vei alunga furtuna...Nu vei sta langa umarul meu si nu imi voi ascunde fata in palmele tale...Aveam mare nevoie de un inger pazitor...dar aripile tale sau rupt... iar eu am ramas sa infrunt singur diavolii iubirii mele...Stau pe o margine si te privesc...Nu ma vezi...Nici macar nu crezi ca exist. Eu cred insa in tine. Cum as putea sa fiu ingerul tau altfel? Nu pot sa iti sterg lacrimile, nu pot sa iti aduc zambetul inapoi, nu pot nici macar sa-ti vorbesc... Mias dori sa pot sa iti raspund la intrebari dar am doar privilegiul sa te privesc...Nu am voie sa te judec dar voi fi alaturi de tine atunci cand altcineva nu o va face...De multe ori tias fi dat aripile mele dar leaam pierdut. Am vrut sa alung lacrimile cuiva ca tine dar aripile au fost atat de moi si eu atat de slab incat neam prabusit amandoi. Atunci mi-au luat aripile si miau spus ca le voi primi inapoi doar cand nimeni nu va mai plange...Cu timpul mam resemnat. Merg alaturi de tine si te privesc cum iti tarasti pasii, incercand sa gasesti drumul pe care odata il stiai atat de bine...Cum as putea sa te ajut cand nici pe mine nu mam putut salva? Ce simplu ar fi fost sa iti spun “nu exista ratare” dar ingerii nu pot minti...In schimb, au credinta. Pentru toate clipele tale de indoiala, eu m-am tarat in genunchi pana la capatul lumii, pentru fiecare lacrima dea ta, eu am implorat cerul sa iti mai dea o sansa si atunci cand tu tiai plecat privirea, eu am tinut speranta in brate ca sa nu se piarda...

Nu uitatzi nici o clipa ca totusi exista un inger care ne vegheaza si chiar daca nu il simtzim el este acolo pentru noi.
Dupa mine un inger poate fii si o persoana in viatza nu neaparat o creatura mistica trimisa de DUMNEZEU sa ne apere si sa aiba grija de noi.
Am intalnit astfel de persoane carora le sunt recunoscator pe veci si multzumesc DOMNULUI ca mi lea scos in cale fara ele viatza mea nu ar mai fii fost cea ce este acum.(se stiu si singure nu este nevoie de nume)
PS:VA MULZUMESC CA EXISTATZI IN VIATZA MEA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu