Desene Animate

vineri, 24 februarie 2012

~~Capitolul 4-Intalnirea cu batranul cel orb!


~~Capitolul 4-Intalnirea cu batranul cel orb!


Si asa a inceput antrenamnetul sau insa nu stia ceea ce il asteapta.
Ajuns la baza muntelui Iljimae se minuna de cat de inalt e muntele si incepea sa realizeze de ce batranul i-a zis sa urce muntele si abia apoi o sa treaca la urmatorul stagiu.
Muntele era unu destul de abrupt si greu de urcat deoarece se produceau mereu alunecari de teren si daca nu erai atent puteai fii inghitzit de una din ele si astfel te puteai rani destul de grav ori chiar sa mori.
Acestea fiind spuse Iljimae isi face curaj si incepe sa se catzere pe munte insa dupa vreo 10 metri urcatzi acesta pune mana pe un bolovan care se desprinde de perete si se produce o alunecare de teren,acesta este prins in mijlocu ei neavand timp sa evite el se gandeste rapid la o modalitate de a scapa din acea situatzie insa nu reuseste si asa este ranit usor si ajunge din nou la baza muntelui.
-Firar am ajuns inapoi de unde am inceput si in plus m-am si lovit destul de urat la ghenunchi.Spuse Iljimae in gandul sau.
El urca din nou pe munte de data asta ajungand undeva pe la jumatea sa cand deodata zareste o pestera ciudata in care se vedeau cateva tortze arzand.
Acesta se uita mirat si se gandea ce poate insemna asta deoarece se presupunea ca in afara de animale si pasari nu mai e nimeni pe munte.
Acesta ezita cateva clipe dupa care isi face curaj si parca ghidat de o voce interioara intra in pestera,acolo vede mai multzi oameni intemnitzatzi si foarte slabi,deodata el vede ca in fundul pesterii mai este op temnitza ceva mai mare unde era un batran care parea ca ca nu se misca,acesta se duce intracolo insa cand ajunge aproape de temnitza vede ca batranul isi misca capu in toate partziile insa nu se uita catre el si se sperie.
-Apropiete nu te teme nu iti fac nici un rau.spuse batranul
-Cum de stii ca sunt aici daca nu te uiti la mine,esti orb cumva?intreba Iljimae foarte curios.
-Din pacate am ramas fara vedere acum mult timp insa pot sa vad ceea ce este in jurul meu folosind restu simtzurilor ramase care dupa pierderea vederii au devenit mai ascutzite.
-Wow nu stiam de asa ceva,dar ce cautzi aici?intreba Iljimae
-Hmm poi sincer sa fiu nici eu nu stiu de ce ma aflu aici insa nici nu m-am gandit prea mult la asta 
-De cand te aflii aici?Intreba Ijimae
-Nu mai stiu sigur poate 10 ani sau 20 nici eu nu mai stiu de cand ma aflu aici
Discutzia lor este brusc intrerupta de cateva voci care veneau dinspre intratrea in pestera
-Repede ascundete acolo si indiferent ce se intampla sa nu iesi pana nu iti spun eu.Spuse batranul grabit catre Iljimae.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu