Desene Animate

joi, 15 decembrie 2011

Nimeni...


Nimeni...



Nimeni nu stie ... nimeni nu stie ce se ascunde cu adevarat in sufletul meu.
Prefer sa stau ascuns in intuneric.Sa imi ascund tristetea.Sa mimez fericireaSa ma inec  pe ascuns in propriile lacrimi.
Ma simt singur,abandonat,tradat.Simt ca raman fara prieteni.Ca lumea din jurul meu imi vrea numai raul.
Nu mai am incredere in mine...Nu ma simt in stare sa trec peste unele lucruri.Ma simt prost sa fiu EU!
Si doare.Doare al naibii de rau sa ai impresia ca esti singur,neajutorat,inconjurat numai de oameni falsi,sa stii ca fiecare zi iti ofera inca o lovitura de incasat.
Mai am incredere doar in catziva prieteni,in ea(iubita). Restul ... restul deja nu mai conteaza.  :|
Viata e atat de schimbatoare....chiar nu mai stiu la ce sa ma mai astept de la ea.
Acum e ca un cosmar care nu se mai termina si se complica din ce in ce mai mult ...

Dar,promit sa raman optimist.
O sa fie totul bine,nu-i asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu